جستجو
Close this search box.

بیانیه احزاب افغانستان در نکوهش حمله اسرائیل

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

بیانیه احزاب افغانستان در نکوهش حمله اسرائیل

  • بیانیه حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان

بسمه تعالی

‎ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا يُنَادِي يَا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِم ( رسول اکرم ص ) ‏                                      ‏

آخرین اخبار در باره ملت مظلوم فلسطین اینست که در تداوم جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم غیر نظامی غزه تا هنوز ۳۰۰۰ سه هزار نفر شهید و ۱۲۵۰۰ دوازده هزار و پنجصد نفر زخمی است و نیمی از شهداء زن و کودک است و ده ها هزار ساختمان تخریب شده آب و برق و مواد سوخت و کمک های بشر دوستانه در آن منطقه بند است.

این اعمال از مصادیق بارز جنایت علیه بشریت است و از همه وقیح تر اینکه رژیم جنایتکار  اشغالگر  از ۲۳۰۰۰۰۰ دو ملیون و سه صد هزار نفر ساکنین غزه خواسته که وطن و منازل شان را ترک کنند و آواره کشور دیگری شوند که این خواسته اباده جمعی یک نمونه دیگر از جنایت علیه بشریت است و نشان گر این معنی است که حاکمان اسرائیل یا قوانین و کنوانسیون های بین المللی و اسناد حقوق بشری را مطالعه نکرده اند و یا به آن التزام ندارد

بنآء حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به عنوان بخشی از نهضت جهانی اسلام ضمن اعلام همبستگی مجدد با مردم مسلمان فلسطین از سازمان ملل متحد و سازمان کنفرانس اسلامی و جامعه جهانی میخواهد که بر رژیم صهیونیستی فشار وارد کنند که جنایات جنگی و کودک کشی شان را متوقف نموده حصر غزه را در باره آب وبرق و‌کمک های بشری بردارند و نیز باید حکومت فعلی اسرائیل بخاطر جنایات جنگی آشکارشان به محاکمه بین المللی کشانیده شوند

والسلام علی من اتبع الهدی

  • بیانیه احزاب افغانستان در نکوهش حمله اسرائیل: بیانیه تشکیلات شهید کاظمی

بسم تعالی

«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِينَ آمَنُواْ الْيَهُودَ»

امروز جهان صحنه ای را در مقابل چشمان خویش می بیند که در آن رژیم خون آشام اسرائیل، سیاست نسل‌کشی و قتل عام مردم غزه را در پیش گرفته‌است. هزاران زن وکودک در حملات مستقیم اشغالگران صهیونیست و با حمایت تمام قد آمریکا به خاک  وخون کشیده شده‌اند.

مدعیان حقوق بشر از این کشتار به عنوان دفاع از اسراییل یاد می‌کنند و در مقابل برای شهروندان اسراییلی زانوی غم بغل گرفته و ماتم سرایی می نمایند؛ که نشانگر نفاق و دورویی کشورهای غربی می‌باشد.

با شهادت شمار زیادی از مردم مظلوم و بی‌دفاع در بیمارستان غزه، قلب تمام مسلمین و آزادگان جهان لبریز از غم و درد گردید. رژیم صهیونیستی با اشتباه راهبردی در حمله به بیمارستان المعمدانی، مرتکب جنایتی شد که اضمحلال غاصبان اسراییلی را تسریع و امت اسلامی را آماده اقدام هماهنگ در انتقام از گرگ‌ صفتان صهیونیست کرد.

دشمن صهیونیستی که خود را شکست خورده میدان جنگ و نابودی خود را نزدیک می‌بیند، به کشتار مردم دفاع متوسل شده تا اندکی از فشار شکست بکاهد.

هر قطره از خون شهدای کودکان غزه باعث رویش مبارزانی در سرزمین فلسطین خواهد شد که با رشادتهای دلیرانه به اشغالگری پایان می‌دهد.

امت اسلامی، کشورهای اسلامی و عربی مسئولیت دارند تا با تمام توان از رزمندگان مقاومت حمایت نمایند و سکوت و بی تفاوتی هر مسلمان در برابر جنایات اسراییل، یعنی همراهی و رضایت از کشتار مردم بی دفاع غزه خواهد بود.

بنیادشهیدکاظمی ضمن‌ محکومیت‌ نسل‌کشی فلسطینیان توسط صهیونیست‌های‌غاصب، از همه مسلمین جهان می‌خواهد تا با یاری و لبیک به ندای مظلومیت مردم غزه، در رهایی قدس شریف سهیم شوند واجازه ندهند تا بیشتر از این، اسراییل به نسل کشی و مسلمان کشی ادامه دهد.

بر اساس وعده‌ی الهی پیروزی نهایی از آن رزمندگان مقاومت فلسطین است و نقشه رژیم اسراییل از نقشه جهان حذف خواهد شد.

سید مسعود کاظمی

رئیس تشکیلات شهید کاظمی

بیانیه احزاب افغانستان در نکوهش حمله اسرائیل
بیانیه احزاب افغانستان در نکوهش حمله اسرائیل
  • بیانیه احزاب افغانستان در نکوهش حمله اسرائیل: اعلامیه رئیس اقوام پشه ایی و‌ نورستانی مردم افغانستان الحاج حضرت علی در پیوند به حملات مرگبار و غیر انسانی اسرائیل بر غزه

بدون شک کشتار بی رحمانه و هدف قرار دادن افراد ملکی به خصوص حمله وحشیانه اسرائیل به شفاخانه المعمدانی غزه که در پی آن صدها زن، کودک و جوانان به کام مرگ کشانیده شد، عملکرد غیر انسانی اسرائیل را به تصویر کشاند که این جنایت عمدی را به شدید ترین الفاظ محکوم می نمایم.

رژیم جنایتکار اسرائیل طی کمتر از دو هفته گذشته  حملات مرگباری را به فلسطین  به ویژه نوار غزه انجام داده است که در نتیجه هزاران نفر از جمله زنان و کودکان کشته شدند.

در کنار بمباران پیهم غزه توسط اسرائیل ممنوعیت آب، غذا و تجهیزات پزشکی از دیگر اقدامات ضد بشری است که هرگز فراموش نخواهد شد.

رژیم صهیونیستی بر خلاف تمامی اصول و قوانین بین المللی، بیمارستان ها، مدارس و سایر اماکن عمومی را که غیرنظامیان در آن حضور دارند هدف قرار می دهد.

قدرت ها و سازمان های بزرگ جهان نباید چشم خود را بر این جنایت بزرگ اسرائیل ببندند، این نسل کشی مسلمانان است، باید با جدیت تمام از این اقدام غیر انسانی جلوگیری صورت گیرد.

در نهایت از سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل درخواست می کنم که راه حلی اساسی برای مشکل فلسطین بیابند تا از یک فاجعه انسانی برای همیشه جلوگیری شود.

ضمن ابراز همدردی با ملت رنج‌ دیده فلسطین و خانواده های قربانیان از بارگاه ایزد متعال برای شهدا بهشت برین و‌برای مجروح شدگان شفا عاجل استدعا می نمایم

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=3815

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات