جستجو
Close this search box.

قصابانِ وحشی غزه را مجددا بمباران کرد؛ جهانیان باید چه کار کند؟

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

بمباران مجدد غزه

غزه پس از هفت روز مجددا بمباران شد. صدها انسان فلسطینی کشته و زخمی گردیدند. به رغم مخالفت و اعتراض جامعه جهانی و مقامات سیاسی جهان، اما آمریکا و رژیم صهیونیسم دوباره به کشتار زنان و کودکان روی آورده است. از طرف دیگر سازوکار نظام قانونی بین الملل نیز به گونه ­ی وصف ناپذیر در قبال کشتار کودکان و زنان عاجز اند.

قصابان وحشی غزه، به اعتراضات و مخالفت ­های جهانیان اهمیت نمی دهند، به سازوکار قانونی نظام بین الملل پای­بند نیستند. آنها که تا اکنون هزاران فلسطینی که شامل بیش از 6هزار نوزاد وکودک استند را سلاخی کرده اند، در برابر چشم جهانیان به این جنایت شان ادامه می­ دهند. در چنین وضعیتی جهانیان باید چه کار کند؟

  • نقض مکرر آتش بس از سوی رژیم صهیونیسم و بمباران مجدد غزه

ماشین جنایات جنگی و نسل کُشی اسرائیل با مجوز آمریکا در طول هفت روز آتش بس، بارها این توافق را نقض کرده اند و به جنایت دست یازیده است. نقض مکرر آتش بس در طول هفت روز از سوی رژیم صهیونیسم، بیانگر اینست که قصابان وحشی غزه به هیچ توافق و پیمان بین المللی پایبند نیستند.

ارتش اسرائیل که از سوی گروه های مقاومت فلسطینی به شدت تحقیر و ذلیل شده اند، با نقض مداوم آتش بس سر انجام ماشین کشتارش را دوباره روشن نمود و وحشیانه طی روزهای گذشته صدها انسان فلسطینی را قتل عام کرده اند. تصاویر و کلیپ ­های که از جنگ غزه در شبکه های اجتماعی دیده می­ شود به صورت غیر قابل توصیف آزار دهنده است.

در ویدیوها دیده می شود که نظامیان رژیم کودک کش، نوزدان و کودکان را سلاخی می کنند و سپس با اجساد آنان عکس­های یادگاری می ­گیرند. رفتارهای از این قبیل و همچنان نقض مداوم آتش بس و در نهایت بمباران مجدد غزه با پشتیبانی بی قیدوشرط آمریکا از اسرائیل، حیثیت و شرافت بشریت را بر باد داده است.

  • حمایت آمریکا و غرب از بمباران مجدد غزه

دولتهای جهان، به خصوص دولتهای غربی، در قرن بیست و یکم نشان دادند که هیچ بویی از اخلاق و حقوق بشر و عدالت و صلح نبرده اند و فقط و فقط به منافع خودشان و هم پیمانان شان می اندیشند. وقتی از ارزش ها و انسانیت سخن می گویند، دقیقا در حال دروغگویی استند.

دولتهای غربی و آمریکا در جنگ سادیستی علیه غزه، معنای همه مفاهیم انسانی و حقوقی را تغییر داده اند. مفاهیمی چون: جنایات جنگی، جنایت علیه بشریت، نسل کُشی، دفاع از خود، و کشتار حداقلی غیر نظامیان. وقتی که وزیر خارجه ی آمریکا می گوید که اسرائیل «هرکاری» دلش خواست می تواند انجام دهد، در واقع بلینکن تمام سازوکار قانونی و حقوقی نظام بین الملل را به مسخره می گیرد و به سرانِ رژیم کودک کش اطمینان می دهد که «هرکاری» که دل تان خواست انجام دهید.

نتایج حمایت آمریکا و غرب و عدم پایبندی رژیم صهیونیسم به قوانین بین المللی به جای رسیده است که افزون بر اینکه بیش از 15هزار فلسطینی شهید، بیش از 36هزار فلسطینی زخمی و صدها هزار فلسطینی دیگر آواره گردیده اند، طالی غوتلیب نماینده پارلمان اسرائیل در رسانه ها و در مقابل انظار جهانیان به شیوه­ای کاملا وحشیانه بگوید که فلسطینی‌ها متولد شده‌اند تا بمیرند و ما باید کل سرزمین های آنان را اشغال و از آن خود کنیم.

کشتار دیوانه وار و وحشیانه ­ی ارتش اسرائیل و همانطور کلماتی که نماینده ای پارلمان اسرائیل گفته است، وجدان هر انسانی را خدشه دار می سازد، ولی رهبران کاخ سفید به دلیل سرشت و ذات شریر و شیطانی شان، زامبی وار از آغاز دوباره ­ی کشتار فلسطینیان حمایت می کنند.

بمباران مجدد غزه
آمریکا و غرب از بمباران مجدد غزه حمایت کرده است!
  • مسئولیت انسانیت و بشریت در قبال نسل کشی فلسطینیان چیست؟

اکنون که دولت های غربی و آمریکا دست به دست هم داده و ارتش بی حیایی اسرائیل را به جان غیر نظامیان و مردم مظلوم فلسطین انداخته است و علی الرغم مخالفت­ها و اعتراضات سرتاسری در تمام شهرهای جهان، این هیولای آدم خوار همچنان به کشتار ادامه می دهد، جهانیان ملزم است که چاره­ی بیاندیشد و بیش از این زیر بار رو سیاهی و جنایت های فجیع اسرائیل و حامیانش نرود.

زیرا جنایت های فجیع اسرائیل و حمایت های قبیح آمریکا و غرب از این رژیم کودک کش، همانطور که گفته شد، تمام مفاهیم انسانی و حقوق بشری را تغییر داده اند و خون هزاران کودک فلسطینی، دامن انسانیت و بشریت را لکه دار نموده اند. به همین دلیل تمام دولت های آزاد و رهبران آزاده ای جهان بایستی مسئولانه عمل کنند و اقداماتی مانند اقدامات ذیل را روی دست گیرند.

  1. ملت ها و جوامع آزاده و با وجدان، بایستی بر دولت­های شان فشار آورند تا روابط شان را با اسرائیل برای همیشه قطع کنند.
  2. دولت های جهان که کشتار کودکان را مشاهده می نماید، از تمام ظرفیت­های شان کار بگیرند و بر دولت­های که سوخت وانرژی رژیم صهیونیسم را در غزه تامین می کند فشار بیاورند تا رژیم کودک کش را تحریم و منزوی سازد.
  3. در سطح بین المللی بایستی سازوکار قانونی ایجاد شود تا انتقام خون کودکان فلسیطنی از عاملان و حامیان آنها گرفته شود.
  4. هم­دستان و حامیان رژیم کودک کش اسرائیل از سوی تمام دولت ها و جوامع آزاده و با وجدان بایستی تحریم گردد و برخوردها و رفتارها با آنان به گونه ای باشد که بعد از این هیچ کشوری نتواند که وقیحانه اقدام به تغییر و منحرف کردن مفاهیم حقوقی و انسانی دست ببرند.
  5. ملت ها و دولت ها بایستی مسئولانه و فوری اقدام نماید، تا بتواند در فردای تاریخ رو سیاه و خجیل در پیشگاه بشریت نباشد.

 

عایشه ببرک خیل

 

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=4192

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات