جستجو
Close this search box.

حمله اسرائیل به شفاخانه در غزه: فریاد علنی، بلی ما جنایتکاریم

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

حمله اسرائیل به شفاخانه در غزه: فریاد علنی، بلی ما جنایتکاریم

مقامات فلسطینی می گویند که دست کم 1000 نفر بر اثر انفجار مهیب در شفاخانه ای در غزه در روز سه شنبه به شهادت رسیدند و هزاران نفر زخم برداشته اند. این آمار قطعا بیشتر خواهد بود و این درحالیست که نگرانی در مورد محرومیت مردم غزه از غذا، سوخت و برق از سوی اسرائیل افزایش یافته است.

وزارت صحت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که شفاخانه باپتیست الاهلی هنگام بمباران روز سه شنبه به هزاران بیجا شده پناه داده بود. این منبع افزود، بسیاری از قربانیان هنوز زیر آوار هستند.

حمله اسرائیل به شفاخانه در غزه واکنش های فراوان جهانی را بهمراه داشت و دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که از این خبر «وحشت‌زده» شده است!

حمله اسرائیل به شفاخانه در غزه
هزاران کشته و زخمی در حمله اسرائیل به شفاخانه در غزه
  • وحشت دبیر کل سازمان ملل از حمله اسرائیل به شفاخانه در غزه! آقای دبیر کل، کودکان فلسطینی سال هاست وحشت می کنند!

واکنش دبیرکل سازمان ملل که مسئولیتی جهانی برای صلح و امنیت جهانی دارد در نوع خود جالب توجه است! قرار نیست شما هم وحشت زده شوید! فرق شما با مردم معمولی چیست؟ اگر قدرت و توان مقابله با چنین جنایاتی ندارید بهتر است در خانه بنشینید و از تلویزیون وقایع را تماشا کنید، تا اینکه در دفتر خود در سازمان ملل بنشینید و این جنایات وقیحانه اسرائیلی ها را تماشا کنید!

  • نشست نه، اقدام فوری جهانی

در حالی که ارتش اسرائیل گفته است که شفاخانه ها را هدف قرار نمی دهد، سازمان ملل متحد و سازمان داکتران بدون مرز می گویند که حملات هوایی اسرائیل مراکز پزشکی از جمله شفاخانه ها و آمبولانس هارا هدف قرار داده است. این سبک حملات تمام امریکایی است و قطعا اجرای چنین حملاتی با پلان و سلاح های امریکایی انجام شده است.

برخی کشورها خواستار نشست شورای امنیت سازمان ملل شده اند،  اما مگر سال ها این نشست ها فایده ای داشته که اکنون داشته باشد؟ نتانیاهو و اربابان امریکایی اش در حال یک نسل کشی برنامه ریزی شده در غزه هستند.

حمله اسرائیل به شفاخانه در غزه
نشست کارساز نیست، کاری کنید

جالب تر اینکه یک مقام قصر سفید گفت که رئیس جمهور امریکا عمیق‌ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را بخاطر کشته شدن افراد بیگناه در شفاخانه غزه تقدیم می‌کند و برای زخمیان شفای عاجل تمنا دارد!

این مقام افزود که رئیس جمهور امریکا می‌خواهد بزودی با رهبران مصر، فلسطین و اردن به مشوره بپردازد و در روزهای آینده با هر یکی آنها همکاری پیهم و مستقیم داشته باشد.
جو بایدن که بارها حمایت خود از اسرائیل را ابراز داشته، دیروز سه‌شنبه از واشنگتن عازم شرق میانه گردید. اما اکنون روشن نیست که وی به دنبال رویداد حمله به شفاخانه در غزه و لغو اجلاس سران در اردن چه دست آوردی خواهد داشت؟

حمله اسرائیل به شفاخانه در غزه فریاد وقیحانه خونخواری اسرائیل و عزم ناجوانمردانه برای نسل کسی در فلسطین است. اما جهان خصوصا جهان اسلام در برابر چنین نیات شومی سکوت نخواهد کرد.

چنین حملاتی آغازگر مرگ انسانیت است. اگر جهان در برابر اسرائیل و امریکا نایستد، بو و جوی خون دنیا را فرا خواهد گرفت.

#PalestineGenocide

حمله اسرائیل به شفاخانه در غزه
حمله اسرائیل به شفاخانه در غزه، فریاد خونخواری و نسل کشی اسرائیل است

محسن شاه رفیعی

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=3752

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات