جستجو
Close this search box.

نشست ابتکارهای منطقه ای افغانستان با تاخیر چند ساعته برگزار می‌شود!

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

سخنگوی وزارت خارجه حکومت سرپرست گفته است نشست ابتکارهای منطقه ای افغانستان امروز دوشنبه (9 دلو) با چند ساعت تاخیر بعد از ظهر امروز به‌وقت کابل برگزار می‌شود.

قرار بود این نشست صبح امروز برگزار شود، اما به دلیل آب و هوای نامناسب و نرسیدن برخی از شرکت کننده‌ها، به تأخیر افتاده است.

در این نشست قرار است نمایندگان ویژه و سفیران چهار کشور چین، ایران، روسیه و پاکستان شرکت کنند. اما طاهر خان خبرنگار پاکستانی از عدم حضور آصف درانی نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان در نشست ابتکارهای منطقه ای افغانستان خبر داد!

«حافظ ضیا احمد تکل» معاون سخنگوی وزارت امور خارجه طالبان در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز(دوشنبه) وزارت امور خارجه میزبان کنفرانس نمایندگان ویژه و سفرای کشورهای همسایه و منطقه با عنوان «ابتکار همکاری منطقه‌ای افغنستان» در کابل است.

شب گذشته، «حافظ ضیا احمد» سخنگوی وزارت امور خارجه طالبان با اعلام برگزاری این نشست گفته بود که تمرکز آن بر مباحثات جامع درباره توسعه همکاری منطقه‌ای میان افغانستان و کشورهای منطقه خواهد بود.

او گفت: امارت اسلامی(طالبان) به دنبال مذاکره درباره نحوه تعاملات منطقه‌ای مبتنی بر منافع مشترک، احترام دوجانبه و فرصت‌هایی برای مواصلات و ترانزیت منطقه‌ای است.

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=4775

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات