جستجو
Close this search box.

تجاوز اسرائیل به رفح آخرین پناهگاه غزه؛ عذاب وجدان تا ابد برای انسانیت

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

تجاوز اسرائیل به رفح آخرین پناهگاه غزه

تجاوز رژیم کودک کش اسرائیل در غزه وارد مرحله جدیدی شده و به جنوبی‌ترین منطقه این شهر رسیده است. سگِ هار آمریکا در منطقه به تازگی حملاتی را علیه منطقه رفح در غزه ترتیب داده که نه تنها تمام قوانین و قواعد بین المللی را بی اعتبار ساخته اند، بلکه کُلِ بشریت را تا ابد گرفتار عذاب وجدان خواهد کرد. اسرائیل که تنها رژیم اشغالگر، استعمارگر، آپارتاید، جنایتکار جنگی، نسل کُش، تروریست و هولوکاست ساز خاورمیانه است، با تداوم اشغال، تجاوز و جنایت­ های بی شمارش، حیثیت و آب­روی انسانیت را برای همیشه برده است.

این در حالی است که دولت­های غربی چشمان شان را بسته اند و به دنبال آمریکا از پلیدترین و جانی ­ترین رژیم (اسرائیل) در جهان حمایت می­ کنند و دولت­های عربی ـ اسلامی نیز کاملا با ملاحظه رفتار می ­نمایند. از این­رو لازم است تا تجاوز اسرائیل به رفح که آخرین پناه غزه محسوب می گردد و همچنان میزانی عذاب وجدانی که برای بشریت باقی خواهد ماند، مورد تحلیل و بررسی قرار داده شود.

  • رفح آخرین پناهگاه در غزه

غزه تقریبا با سی هزار شهید و ده ها هزار مجروح، به دست رژیم کودک کش اسرائیل ویران شده است. زندگی در غزه غیر ممکن است. به همین دلیل میلیون­ها فلسطینی در طول جنگ از غزه به جنوبی ­ترین شهر این منطقه (رفح)، پناه برده اند. رفح در حال حاضر تنها پناه­گاه در غزه است.

رژیم صهیونیسم در غزه چنان جنایت­ های را مرتکب شد که روی تمام جنایت های تاریخ بشریت را سفید کرد. با این حال، جهانیان به ویژه دولت ­ها با احتیاط و ملاحظه رفتار کردند و جلوی این هیولای وحشی را در غزه نگرفتند. حتی کشورهای غربی در کنار آمریکا از این سگ هار در منطقه حمایت نیز نمودند.

حمایت و همکاری کشورهای غربی و آمریکا از رژیم صهیونیسم، باعث گردیده است که آمریکا سگِ هار خویش را به سوی رفح که آخرین پناه گاه غیر نظامیان غزه بود، رها کند. اکنون رژیم کودک کش اسرائیل آخرین پناه گاه در غزه را نیز مورد حملات و تجاوز خویش قرار داده است و باتوجه به روحیه ­ی پلید نتانیاهو و رژیم کثیف تل آیو، پیش بینی می شود که فجایعی بسیار هولناک­تر در رفح اتفاق بیافتد.

تجاوز اسرائیل به رفح
تجاوز اسرائیل به رفح فجایعی هولناک به بار خواهد آورد
  • تجاوز اسرائیل به رفح و عذاب وجدانی که تا ابد بشریت را گرفتار خواهد کرد

همانطور که گفته شد تجاوز رژیم کودک کش اسرائیل به غزه و دیگر مناطق فلسطین در طول این مدت، بزرگترین صدمات و خسارات جانی، معنوی و مالی نه تنها به فلسطین و نه تنها به کشورهای عرب، بلکه به تمام ملت­ها و جهانیان وارد کرده است. همین اکنون، تصاویر، ویدیوها و اسنادی که از جنایت اسرائیل در غزه و دیگر مناطق بایگانی شده اند، قرن­ های بعد وجدان انسانیت را به لرزه در می آورند.

این در حالی است که ارتش پلید اسرائیل به تازگی حمله وحشیانه­ ی را به فلسطینی‌هایی که در رفح پناه گرفته‌اند، به صورت کاملا ظالمانه و غیرانسانی آغاز نموده اند. به قول مارتین گریفیث؛ همین اکنون بیش از یک­ ونیم میلیون انسان در رفح به «مرگ خیره شده اند». فاجعه ­ی که در حال حاضر در رفح در شرف وقوع است، بدون تردید، حیثیت و شرافت انسانیت را برای همیشه خواهد برد.

جامعه­ ی جهانی و تمام ملت­ها اکنون صرف به خاطر اینکه انسان است، مسئول و مکلف اند که به آمریکا فشار آورد، تا سگ هارش را قلاده ببندد. زیرا آمریکا در کنار اینکه با این هیولای وحشی در حال خلق فاجعه است، کمک های میلیون دالری را نیز به تصویب رسانده و جهت تشدید فجایعی هرچه بیشتر برای اسرائیل کمک مالی و لوجیستکی می ­نماید.

افزون بر اینکه ملت­ ها مکلف به تشدید فشار بر آمریکا جهت جلوی گیری از فجایعی هولناک دیگر در غزه و رفح است، آنها مسئول اند تا از هر طریقی تحریم­ ها را بر رژیم پلید اسرائیل، افزایش دهند و غده­ ی سرطانی را برای همیشه از بیخ و بن برکند تا انسانیت و بشریت زنده بماند.

تمام انسانها در قبال نسل های آینده و در قبال بچه­ ها و فرزندان­شان مسئول اند. اگر امروز ملت­ ها و جوامع در قبال سگ هار آمریکا (اسرائیل) کاری نکنند، نسل ­های آینده با تماشای تصاویر و ویدیوهای فاجعه ­بار و هولناک جنایت های غیر انسانی اسرائیل در غزه و دیگر نقاط فلسطین، برای همیشه دچار عذاب وجدان خواهد شد.

تجاوز اسرائیل به رفح
تجاوز اسرائیل به رفح، ننگ بشریت برای سالها

مسلم اخلاقی

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=5008

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات