جستجو
Close this search box.

دولت­ های پلید؛ درباره­ ی همکاران اسلامی قاتلان کودکان فلسطینی

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

همکاران اسلامی قاتلان کودکان فلسطینی

آمریکا، کانادا، اروپا و دیگر کشورهای غربی، حامی رژیم کودک کش اسرائیل اند. آنان در کشتار بیش از سی هزار انسان فلسطینی دست مستقیم دارند. دستان هریک از آنها به خون کودکان فلسطینی آغشته و آلوده اند. اینها را همه می دانیم. به همین خاطر تمام ملت ­ها حتی ملت ­های همان دولت ­ها، از آنها تنفر دارند. اما در این میان؛ کشورهای استند که سیاست های اعلامی و عملی شان کاملا متفاوت اند و تا اکنون به صورت مخفیانه با رژیم کودک کش اسرائیل همکاری داشته و دارند.

آنها در اعلامیه ­های­شان، کشتار غیر انسانی فلسطینیان را محکوم می ­کنند و اما در عمل از رژیم آپارتاید و اشغال­گر حمایت می ­نمایند. صاحب این قلم اعتقاد دارد که دولت های که به صورت مخفی و مبهم از رژیم کودک کش اسرائیل حمایت می­ کنند، به همان اندازه پلید و نکبت استند که دولت­ های که مستقیما در کشتار فلسطینیان دست دارند.

در این یادداشت تلاش می گردد تا دولت­ های پلید و قاتلان کودکان فلسطینی معرفی شود و حمایت ­های خبیث و قبیح آنها از رژیم کودک کش اسرائیل افشا گردد.

  • دولت­ های که هم اسلامی است و هم پلید است

واقعیت اینست که اسرائیل بدون حمایت کشورهای غربی سه روز هم دوام نمی‌آورد. کشتار غیر انسانی فلسطینیان با آنکه در دستان کثیف ارتش رژیم صهیونیسم، صورت می گیرند، اما قدرت اصلی را آمریکا و غرب و چنانچه به تازگی هویدا گردیده است، بعضی از کشورهای پلید اسلامی به ارتش رژیم آپارتاید اسرائیل تزریق می­ کنند.

وقتی که رژیم کودک کش با حمایت و کمک آمریکا ـ غرب و بعضی ازمتحدان اسلامی آنها، به کشتار بی رویه و غیر انسانی مردم فلسطین ادامه می­ دهند، دیگر مسأله غزه فقط مربوط به اهالی غزه نمی ­شود، بلکه مسأله تمام بشریت می ­شود. به همین دلیل ملت ­ها در تمام جوامع علیه رژیم کودک کش و حامیان آن، اعتراض دارند و هر روزه مظاهره می ­کنند.

پس از اینکه رژیم جنایت کار اسرائیل تمام خطوط اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشت و به رغم کشتار بیش از 30هزار انسان بی­گناه، همچنان با بی شرمی به این کارش ادامه می دهد، جهانیان افزون بر اعتراض و انتقاد، اقدام عملی نمودند و اکثر کالاها و شرکت­ های وابسته و مورد حمایت رژیم صهیونیسم را تحریم کردند.

تحریم شرکت های اسرائیلی در کنار حمایت ملموس و محسوس یمن از فلسطین، عرصه را برای رژیم کودک کش به شدت محدود ساخت. از حق نگذریم، یمن به تنهای شاخ آمریکا ـ بریتانیا و متحدان غربی آنها را به زمین زد و از طریق سلطنت بلا منازع بر دریا، شجاعت و انسانیت شان را در شرایط کنونی ثابت نمود.

اما؛ متاسفانه سه دولت پلید که روزها در کنار مسلمانان و ملت­ های جهان برای کودکان غزه، فریاد عدالت خواهی سر می­ دهند و شب ­ها از طریق بنادر مخفی، تحریم ­های جهانی را دور می­ زنند و هزینه­ های مالی و انسانی یمنی ­ها را به باد فنا می­ دهند، در اقدام شرمناک، گذرگاه دبی ـ حیفا را فعال نموده اند و انبارهای رژیم کودک کش اسرائیل را پر می­ کنند.

عربستان سعودی، اردن و امارات متحده ­ی عربی، سه دولت پلیدی استند که در طول این مدت، پیوسته ملت ­ها و حتی ملت های خودشان را بازی داده اند و از طریق گذرگاه دبی ـ حیفا به سرزمین های اشغالی تیلرها را روان کرده و می ­کنند. به همین دلیل؛ تحریم ­های جهانی و به ویژه تحریم های که جهان اسلام بر علیه رژیم کودک کش اعمال کرده اند را بی اثر یا حد اقل کم اثر نموده اند. این در حالی است که فعالیت کریدور دبی ـ حیفا، تمام زحمات و خساراتی که یمن در جهت حمایت از مردم فلسطین متقبل گردیده و می­ گردد را عبث و بی نتیجه ساخته اند.

قاتلان کودکان فلسطینی
قاتلان کودکان فلسطینی فقط اسرائیل نیست، بلکه دولت های حامی اسرائیل نیز هستند
  • نحوه­ ی همکاری کشورهای اسلامی با قاتلان کودکان فلسطینی

نحوه ­ی حمایت عربستان، اردن و امارات متحده ­ی عربی از رژیم کودک کش اسرائیل، شوک آور است. به خصوص اینکه همین کشورها، در اعلامیه های شان رفتار شنیع و جنایت کارانه ­ی رژیم صهیونیسم را محکوم می­ کنند. اجازه دهید در رابطه به کارکرد گذرگاه دبی ـ حیفا که تا اکنون تمام سه کشور پلید، هر نوع اطلاعات را در رابطه به آن از ملت­های شان مخفی نموده اند، صحبت نمائیم.

کریدور هند ـ خاورمیانه ـ اروپا (IMEC)، در سپمتبر سال 2023 در اجلاس سران گروه ـ 20 در هند توسط رئیس جمهور آمریکا معرفی گردید. به رغم اینکه مسیر دریایی بی دردسر در این مسیر وجود دارد، اما آمریکا به منظور مقابله با چین از متحدانش خواسته است که محموله‌ها از هند به عربستان سعودی و از آنجا به امارات متحده عربی و سپس بارگیری آن‌ها به سمت حیفا در اسرائیل و سپس بازگشت دوباره محموله‌ها بر روی کشتی‌هایی که به اروپا می‌روند، تنظیم شود. این شامل حداقل شش فرآیند بارگیری و تخلیه در پنج یا شش کشور مختلف است.

به همین دلیل تمام تحلیلگران و ناظران اعتقاد راسخ دارند که کریدوری هند ـ خاورمیانه ـ اروپا، تحت هیچ شرایطی نمی تواند جایگزین مسیر دریایی شوند و این ترفند آمریکا در قبل کمربند و جاده (BRI)، شی جینگ پینگ رئیس جمهور چین که در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد تا یک شبکه ارتباط چند وجهی بزرگ در سراسر اوراسیا ایجاد نماید، کاملا شکست خورده به نظر می ­رسد.

با اینکه اتصال تمام قطعات کریدور (IMEC)، در حال حاضر امکان پذیر نیست و در رابطه به آینده ­ی آن نیز چیزی نمی توان گفت، اما عربستان سعودی، اردن و امارات در یک حرکت عجولانه و شتاب­زده، به خاطر بی اثر ساختن مقاومت ­های شجاعانه ­ی یمنی ­ها، از همین گذرگاه وارد عمل شده اند و کالاهای مورد نیاز رژیم کودک کش اسرائیل را از طریق عربستان، اردون، دبی و حیفا در اسرائیل وارد سرزمین های اشغالی نموده اند.

حرکت بی شرمانه­ ی سه کشور نام­برده پس از اینکه یمنی ها عبور و مرور کشتی ­های اسرائیلی را در باب المندب و دریای سرخ، مورد هدف قرار داده اند و در قبال ناوهای جنگی آمریکا و بریتانیا، ایستاده ­گی نموده اند، آغاز گردیده است. هر سه کشور پلید نام­برده، ارسال کالا و غذا از طریق گذرگاه دبی ـ حیفا را از ملت های شان مخفی نگه­داشته اند.

اما مطبوعات رژیم صهیونیسم، از حمایت­های مخفیانه و مخوف سه کشور پلید پرده برداشته اند و حتی وزیر ترانسپورت رژیم کودک کش اسرائیل اعلام نمود که «اگر عربستان و امارات به کمک ما نمی­رسیدند ادامه جنگ غزه بسیار سخت بود». به قول عبدالباری عطوان یکی از تحلیلگران شهیر عرب، حمایت های مخفیانه و بز دلانه­ ی سه کشور عربی از اسرائیل در حقیقت پایمال کردن خون شهدا و کودکان غزه و فلسطین است که وجدان انسان را تا ابد می آزارد. اما شیوخ عیاش عربستان، اردن و امارات، گویا هیچ وجدانی ندارند و پاک انسانیت و اسلامیت را فراموش کرده اند.

با همه حال، آنچه که در شرایط کنونی بایستی توسط ملت ­های مسلمان و به ویژه ملت ­های عربستان، اردن و امارات به صورت فوری اقدام گردد، اینست که فشارهای کافی را جهت جلوگیری از تداوم حمایت های غیر انسانی سه دولت پلید روی دست گیرند و از هر امکانی جهت تحریم و تنگ ساختن عرصه برای رژیم کودک کش اسرائیل استفاده نمایند و انتقام خون کودکان فلسطینی را از این هیولایی وحشی و این قاتلان کودکان فلسطینی بگیرند.

قاتلان کودکان فلسطینی
قاتلان کودکان فلسطینی

بسم الله ختک

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=5074

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات