جستجو
Close this search box.

درنگی بر حملات تروریستی در کرمان

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

حملات تروریستی در کرمان

روز گذشته همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، دو انفجار تروریستی در کرمان ایران به‌وقوع پیوست که در نتیجه آن حدود 200 تن از جمله زنان و کودکان شهید و زخمی شدند. این حمله خونین با موجی از محکومیت جهانی مواجه شد که کشورهای مختلف و سازمان‌های جهانی ضمن محکومیت این انفجارات، به مبارزه قاطعانه علیه تروریسم تاکید کردند.

ساعاتی پس از حمله تروریستی روز گذشته در کرمان، وزارت خارجه امریکا اعلامیه جالبی منتشر کرد که در آن آمده بود: واشنگتن به‌هیچ وجه در انفجارهای کرمان نقشی ندارد و دلیلی وجود ندارد که اسرائیل نیز در آن نقش داشته باشد! اعلامیه‌ای که سراسیمه نوشته شده و هراس و ترس از آن هویداست.

حملات تروریستی در کرمان
حملات تروریستی در کرمان
  • دست اسرائیل و امریکا در حملات تروریستی در کرمان

آنچه در مورد عوامل حملات تروریستی در کرمان گفته می‌شود اینست که اسرائیل و یا هم داعش در آن نقش داشته اند، ولی اصلیت قضیه همین است که داعش و اسرائیل دو تا نیستند، بلکه دو روی یک سکه و هر دو زاده کارخانه‌های کاخ‌سفید هستند.

بدون تردید اسرائیل در این حملات نقش دارد، ولی نکته مهم اینجاست همانطور که این رژیم در غزه به‌جای نبرد با نیروهای مقاومت فلسطین، غیرنظامیان و کودکان و زنان را هدف قرار می‌دهد، حالا چون توان رویارویی با ایران را ندارد، در کرمان هم غیرنظامیان از جمله کودکان و زنان را هدف قرار داد و این خود واضح می‌سازد که تئوریسن و اجراکننده این حملات تروریستی، رژیم اسرائیل بوده است.

نکته دیگر در این خصوص اینکه شهید قاسم سلیمانی مغزمتفکر مبارزه با داعش بود که کمر این گروه تروریستی را شکست و امریکا هم که دید پروژه «داعشیم» توسط این سردار اسلام نابود شده، چهارسال قبل ایشان را هدف قرار داد و شهیدش کرد.

حالا هم که سردار رفته، اسرائیل و دیگر حامیان داعش حتا از نام و از زائران سردار سلیمانی هراس دارند و این نکته را در کرمان ثابت کردند.

بدون شک تروریسم از کاخ سفید سرچشمه می‌گیرد و هزاران دلیل در مورد آن وجود دارد. حملات روز گذشته و اعلامیه سراسیمه امریکا همه‌چیز را اثبات می‌کند که از سوی اسرائیل و امریکا سازماندهی شده و ردپای هردو در این حملات دیده می‌شود.

هدف قرار دادن غیرنظامیان، عمق و اوج بی‌غیرتی این رژیم را نشان می‌دهد، ولی این رژیم بی‌غیرت از کشتار غیرنظامیان ابایی ندارد و در غزه بالای 22 هزار غیرنظامی که بیشتر شان کودکان و زنان بودند را شهید کرد.

در همین حال آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در خصوص حملات تروریستی کرمان، اظهار داشت که جنایتکاران از هم‌اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و بدانند که این فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

این یعنی ایران از کنار این موضوع به‌سادگی عبور نخواهد کرد و پاسخ سختی به عوامل حملات تروریستی کرمان می‌دهد.

حملات تروریستی در کرمان
حملات تروریستی در کرمان، ایران به راحتی از این مسئله عبور نخواهد کرد!

سید الیاس احمدی

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=4399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات