جستجو
Close this search box.

افشاگری تازه؛ پایگاه سودا یونان، پایگاه جنایات در غزه

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

افشاگری تازه؛ پایگاه سودا یونان، پایگاه جنایات در غزه

شماری از سربازان امریکایی مستقر در پایگاه سودا (سودایی) واقع در جزیره کِرِت کشور یونان در مورد جنایات شان در غزه و نوع حمایت از رژیم اسرائیل افشاگری کرده‌اند. جرئیات این اطلاعات که در وبسایت امریکایی NOTOURWAR  منتشر شده است، جنایت وحشتناک امریکا و حکومت یونان را افشا کرده و طی آن گفته شده که پهپادهای امریکایی به‌نام اینکه می‌خواهند گروگان‌ها را پیدا کنند، در واقع به‌هدف جاسوسی و تعیین هدف برای حملات نیروهای رژیم اسرائیل در آسمان غزه پرواز و سپس این اطلاعات را در اختیار نیروهای رژیم صهیونیستی قرار داده و آنها هم بدون درنظر گرفتن حضور غیرنظامیان، اهدافی را که پهپادهای امریکایی تعیین کرده، بمباران می‌کنند. طور نمونه شفاخانه الشفا توسط امریکایی‌ها شناسایی و سپس به‌وسیله نیروهای اسرائیلی بمباران شد که طی آن ده‌ها غیرنظامی جان‌های خود را از دست دادند.

در بخشی از این اطلاعات آمده است که سربازان امریکایی به‌دلیل جنایات اسرائیل و کشتار غیرنظامیان در غزه، غذاب وجدان دارند و به همین دلیل این اطلاعات را به یک سرباز یونانی مورد اعتماد فرستاده تا وی آنرا با رسانه‌ها شریک کند. در داده‌های سربازان امریکایی از نقش حکومت یونان در جنایات غزه نیز سخن گفته شده و آمده است که چندی قبل کمک‌های بشردوستانه یونان به غزه ارسال شد و این در واقع سرپوش گذاشتن بر افشا نشدن همکاری این حکومت با رژیم اسرائیل بود.

  • پایگاه سودا یونان؛ پایگاه جنایت و دخالت امریکا

همانطور که گفته شد، پایگاه سودا واقع در یونان محل جاسوسی و ارسال اطلاعات و تسلیحات به نیروهای رژیم اسرائیل است و بر اساس اطلاعاتی که وجود دارد، در این پایگاه قبلا فعالیت‌های روسیه در سوریه رصد و جاسوسی می‌شده، ولی پس از شدت درگیری بین گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل، واشنگتن از پایگاه یادشده به‌عنوان شناسایی اهداف و دادن اطلاعات آن به اسرائیل استفاده می‌کند.

این افشاگری، پهلوهای دیگر جنایات امریکا و رژیم اسرائیل را آشکار می‌سازد که بدون هیچ ترسی و واهمه‌ای کودکان، زنان و غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند و کاخ‌سفید و دولت یونان مستقیما در کنار رژیم اشغالگر اسرائیل قرار گرفته است.

پایگاه سودا یونان
پایگاه سودا یونان، محل جاسوسی امریکا برای اسرائیل
  • مردم فلسطینی و حکومت صهیونیستی

در مورد جنایات اسرائیل در غزه، مردم یونان بارها صدای اعتراض خود را بلند کرده و علیه این جنایات شعار سر دادند، ولی حکومت این کشور همچنان در کنار اشغالگران و قاتلان کودکان غزه قرار گرفته و اطلاعات افشاشده چهره این حکومت را به‌خوبی نشان داد. لازم است در قدم نخست مردم یونان نسبت به این جنایت‌ها و حضور پایگاه امریکا در خاک این کشور ایستادگی کنند و در قدم دوم کشورهای اسلامی نسبت به این جنایات بی‌تفاوت نباشند. امریکا و اسرائیل جنایت می‌کنند تا فلسطین را اشغال کنند و مسلمانان را نابود نمایند، فلسطینی که نگینی چون بیت‌المقدس را بر انگشتر دارد و مسلمانان غزه که اکثریت شان کودکان و زنان هستند.

  • نتیجه‌گیری از این افشاگری

جزئیات افشاگری سربازان امریکایی در پایگاه سودا یونان که بیزاری خود را از جنایات امریکا و اسرائیل اعلام کرده و روایتی از درون را بازگو کرده‌اند، این نکته را بیان می‌کند که امریکا قاطعانه از جنایات و کودک‌کشی‌های رژیم اسرائیل حمایت می‌کند. به این رژیم سلاح می‌فرستد، اطلاعات جمع‌آوری و هدف تعیین می‌کند تا کار سربازان اسرائیلی را راحت‌تر کرده و نقشه شیطانی خود را پیاده کند.

این اطلاعات نشان می‌دهد که اکثر این سربازان پس از جنگ افغانستان جبرا به یونان برده شده تا برای حمایت از رژیم اسرائیل کار کنند و وقتی این‌ها عمق جنایت را در غزه دیده‌، خود را شریک جرم پنداشته و عذاب وجدان گرفته‌اند. اسرار جدیدی از نوع فعالیت جنایتکارانه امریکا با انتشار این اطلاعات کشف شد و در کنار اینکه اوج جنایت را بیان می‌کند، شاریدگی درونی بین نیروهای امریکایی را نیز حکایت می‌نماید.

تاکنون نیروهای رژیم اسرائیل بیشتر از 12 هزار فلسطینی که اکثریت آنها زنان و کودکان هستند را کشته‌اند، شفاخانه‌ها، مساجد و مکاتب را بمباران کرده و از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند. تکلیف کشورهای اسلامی هم با افشاگری تازه معلوم است که نباید در برابر اینهمه مظلومیت مردم فلسطین و جنایات اسرائیل و امریکا و یونان بی‌تفاوت باشند.

 

سید الیاس احمدی

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=4036

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات