جستجو
Close this search box.

اسرائیل به نسل کشی و جنایت علیه بشریت ادامه می دهد، جهانیان باید چه کارکنند؟

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

اسرائیل به نسل کشی و جنایت علیه بشریت ادامه می دهد

اسرائیل در هفت ماه گذشته بیش از 120هزار انسان را که عمدتا کودک بودند، به صورت فجیع سلاخی کردند و بیش از 2.2 میلیون را آواره و بی خانمان ساخته اند. شهر ها و خانه ها را کاملا ویران و خالی از سکنه نموده اند. با این حال بی شرمانه حملات متجاوزانه و غیر انسانی اش را به سمت شهر رفح که در جنوبی ترین نقطه و با بیش از یک میلیون جمعیت است، نیز آغاز نمود. نسل کشی و جنایت علیه بشریت در قرن 21، در مقابل دیده ­گان میلیون ها رسانه و در برابر چشم تمام جهانیان، با آنکه غیر قابل باور است، اما غیر قابل انکار است.

در طول این مدت که اسرائیل با همدستی آمریکا و حمایت کشورهای غربی مشغول نسل کشی بوده اند، تقریبا در اکثریت شهرها و پایتخت های کشورهای جهان، مظاهرات و تحصن ها بر پا بوده اند و از نهضت ها و جنبش های مانند تحریم کالاهای اسرائیلی گرفته تا برپایی خیمه های تحصن در دانشگاه­ها، انسان های آزاده انتقاد و تنفر شان را از جنایات اسرائیل اعلام کرده اند. اما متاسفانه تا اکنون اثر گذار نبوده اند و جو بایدن و نتانیاهو که بدون تردید دیوانه استند، دست به دست هم داده به کشتار کودکان فلسطینی ادامه می­دهند. بنابراین اکنون پرسش اینست که جهانیان باید چه کار کنند؟

  • آناتومی نسل کشی و جنایت علیه بشریت

تصاویر و ویدیوهای کاملا مستند و زنده از نسل کشی و جنایت علیه بشریت ارتش اسرائیل به دسترس همگان قرار گرفته است. با اطمینان و یقین می ­توان گفت که حجم این تصاویر و ویدیوها بقدری زیادند که آدم خواسته و ناخواسته در فضای مجازی، تلویزیون­ ها و مطبوعات با آن­ها مواجه می شود. رفتار وحشیانه و غیرانسانی که نظامیان صهیونیسم با کودکان و زنان فلسطینی و غزه دارند، غیر قابل بازگو است.

از اطراف شفاخانه ای الشفاء بیش از 406 جسد و از شفاخانه ناصر بیش از 500 جسد و دو گروه دسته جمعی که هر کدام حاوی بیش از 700جسد که اکثرا زنان بار دار و مریض بودند، پیدا شدند. نظامیان رژیم جنایتکار جنگی و نسل کش اسرائیل آنان را با دست های بسته از پشت اعدام کرده و در گورهای جمعی دفن کرده بودند و ۲۰ نفر از آنان زنده به گور کرده بودند.

توضیح این واقعه که زنان باردار و کودکانِ بی گناه و بی پناه، با دست های که از پشت بسته شده اند، تیر باران و اعدام گردیده اند و یا زنده به گور شده اند، تحت هیچ شرایطی ساده نیست. تصور این وضعیت بنیاد انسانیت را به لرزه می آورند. درد شدید استخوان سوز در وجود آدمی ایجاد می کنند که تا سر حد مرگ انسان شکنجه می­ شوند.

وقتی که تانک اسرائیلی از روی جسد «هند رجب» دختر شش ساله­ ی فلسطینی عبور می کند و تن بی جان او را که در لابه لای چرخ های تانک لِه شده و با خاک یکسان می­ کند، در حقیقت انسانیت را به آخرین درجه تنزیل می دهد و یا اینکه «اوری هوروویتز»، یکی از عساکر ارتش اسرائیل، کودک فلسطینی را جلوی چشم مادرش از پا در می آورد و در برابر فریادها و ناله های مادر فلسطینی شادی و قهقه می کند، حیثیت و شرافت انسانیت برای همیشه از بین می رود.

جنایت های اسرائیل بقدری زیادند که حتی گوشه ای از آنها را نمی توان در یادداشت های روزنامه ای گنجاند. از کشتن و سلاخی ده کودک بی پناه و مظلوم در اردوگاه مغازی گرفته تا تعدی و تجاوز به دامن نوامیس و زنان باردار و مریض در شفاخانه ها و برهنه کردن غیر نظامیان و تیر باران بی جهت و بی دلیل آنها در مقابل دیده گان جهانیان، همه و همه جنایت های فجیع و غیر انسانی است که توسط اسرائیل صورت گرفته و ادامه دارند.

جنایت علیه بشریت
اسرائیل و بزرگترین جنایت علیه بشریت
  • جهانیان چه کار کرده اند؟

از کابل و تهران گرفته تا بغداد و دمشق، از مالیزیا و اندونزیا تا هند و مراکش و پایتخت های کل کشورهای اروپایی، لندن، آمریکا، کانادا، استرالیا و در همه جای دنیا، هم زمان که رژیم کودک کش اسرائیل جنایت می کنند و نسل کشی می نمایند، اعتراض و راهپیمای ها نیز بر پاست. جهان یکصدا احساس انزجار و تنفر شان را نخست از ررژیم و ارتش اسرائیل و در نهایت از کل ملت صهیونیسم ابراز داشته اند.

در کشورهای که دولت های شان یا حامی رژیم کودک کش اند و یا مانند امریکا و انگلیس که شریک اسرائیل در نسل کشی و جنایت علیه بشریت اند، دانشجویان خیمه های تحصن زده اند و به رغم اینکه با خشونت و دهشت سرکوب، باز داشت و زندانی می ­شوند، اما جوانان دلیر و انسانهای آزاد کوتاه نمی آیند و حقیقت را به صورت عریان بیان می کنند و رهبران قاتل و نسل کش را محکوم می نمایند.

دانشجویان دانشگاه کلمبیا به افتخار دختر شش ساله فلسطینی «هند رجب»، نام سالن همیلتون را به هند هال تغییر داده اند و «مک­ کلمور Macklemore» خواننده سر شناس آمریکایی آهنگ دفاع از  آزادی فلسطین به نام «HIND’S HALL» را به یاد «هند رجب» که قربانی فجیع ترین نسل کشی تاریخ بشریت گردیده است، اجرا نموده است. او خواهان آتش بس فوری در غزه است و پاسخ اش «لعنت بر توست». به دولتهای غربی می گوید: «چه می شد اگر شما به جای بچه های غزه بودید؟ چرا وانمود می کنید که آنها وجود ندارند؟ دنیا و بخصوص دانشجویان در دفاع از فلسطین و غزه ایستاده اند».

  • جهانیان باید چه کار کنند؟

اعتراضات، راهپیماها، تحصن ها و به ویژه تحصن های دانشجویان آمریکایی، جنبش تحریم کالاهای اسرائیلی و ده­ها اقدامات پراکنده ­ی که جهت جلوگیری از نسل کشی غزه و فلسطین تا اکنون صورت گرفته اند، تحسین بر انگیز است. اما متاسفانه کافی نبوده و نیست. زیرا همانطور که مشاهده می گردد، رژیم خون خوار اسرائیل و دولت فاسد و دروغگوی آمریکا، نه تنها در فلسطین به نسل کشی ادامه می دهند، بلکه دانشجویان و به ویژه اساتید و متعلمین مکاتب را نیز به شدت سرکوب و زندانی می نمایند.

بنابراین لازم است تا انسان های آزاده در کنار اقدامات ملی و درون کشوری با تشکیل و راه اندازی حرکت های فرا ملی و جهانی سعی کنند مشت کوبنده ای به دهن ظالمان و ستمگران بزنند و ضمن ریشه کن کردن رژیم کودک کش و جنایت کار اسرائیل، دست مخوف پولیس ها و نظامیان بی حیا را از حیات مظلومان و از گلوی دانشجویان کوتاه نمایند.

هرچند تداوم و تشدید مظاهرات ها و راهپیمای ها، اعترضات، انتقادات و تحریم کالا و حامیان رژیم کشتار، کاریست پر هزینه و راهیست پر مخاطره، اما بدون ترید فرجام زیبا و معتدل دارد. زیرا در نتیجه کودکان غزه نجات می یابند و حرمت زنان فلسطین مصئون می شوند و ظالمان و غاصبان، از دامن دریده­ ی حیثیت بشریت کوتاه می گردد و آب رو و شرافت رفته و ریخته شده­ای انسانیت باز می گردد و در فردای تاریخ، نسل های آینده با وجدان آسوده و افتخار از عصر کنونی یاد خواهد کرد.

جنایت علیه بشریت
افزایش تظاهرات و تحریم ها، راه مبارزه ملت ها با جنایت علیه بشریت

عایشه ببرک خیل

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=5862

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات