جستجو
Close this search box.

حمایت ترسناکِ آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه؛ افشاگری با خشم و عذاب وجدان افسران آمریکایی از پایگاه سودابی دریونان

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

حمایت آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه در پایگاه سودابی یونان

آمریکا و اسرائیل دست به دست هم داده و تا اکنون بیش از 11هزار فلسطینی را دیوانه وار به قتل رسانده است که قربانیان شامل بیش از 5هزار کودکان و نوزادان است. با توجه به نظم کنونی جهان‌، بعید به نظر می رسد که قانون بتواند به این حجم از شرارت ها و جنایت های رهبران آمریکا و اسرائیل رسیدگی کند.

در چنین وضعیتی گروهی از افسران آمریکایی مستقر در پایگاه سودابی یونان در خلیج کرت یونان پس از اینکه طغیان بی امان قتل عام و نسل کشی مردم فلسطین را مشاهده نموده اند، گرفتار یک دو راهی عمیق اخلاقی شده اند. آنها نقش تعیین کننده ی شان را در تسهیل قتل عام مردم غزه توسط ارتش مخوف اسرائیل عذاب آور دیده اند و اقدام به افشاگری از حمایت های سیاه و ترسناک آمریکا از اسرائیل نموده اند.

باتوجه به افشاگری های افسران آمریکایی، اینک پرسش اساسی اینست که به چه دلیل و یا چه چیز باعث شده که آنها جرات و شجاعت افشای اسرار تاریک حمایت های ترسناک آمریکا را از اسرائیل پیدا کنند و در چنین اقدام بی سابقه سویه های سیاست های شریر و شیطانی رهبران کاخ سفید را در معرض دید جهانیان قرار دهند؟

پایگاه سودابی یونان
با حضور در پایگاه سودابی یونان، امریکا و اسرائیل دست به دست هم داده اند تا نسل کشی کنند!
  • افشای حقایق بخاطر خشم و عذاب وجدان افسران آمریکایی از پایگاه سودابی یونان

سربازان و افسران آمریکایی که در پایگاه سودابی یونان در جزیره ی کرت مستقر اند و عملیات های اطلاعاتی انجام می دهند، بر پایه ی اطلاعات موثق، بیشتر کسانی هستند که سابقه ی حضور در افغانستان را داشته اند. متاسفانه اعضای ارتش آمریکا که سابقه فعالیت در افغانستان را دارند، اغلب کسانی هستند که با دستان خود شان از کشته ها، پشته ها ساخته اند. آنها معمولا کمتر گرفتار مسائل اخلاقی و انسانی اند.

بنابراین تعجب آور است که آنها به دلیل عذاب وجدان و خشم، اقدام به افشای جنایت های شیطانی و شریرانه ی آمریکا نموده اند که در نفس خود یک امر اخلاقی است. رفتار اخلاقی از سوی کسانی که پایبندی به این مسائل ندارند، ممکن است تعجب آور باشند، ما در قضیه ی غزه، داستان متفاوت است.

زیرا حجم خشونت و دهشت و انسانی کشی و رفتار خبیث و شیطانی به قدری گسترده و عمیق اند که وجدان هر جلادی را خدشه دار می سازند. بنابراین دلیل اصلی و اساسی افشاگری افسران آمریکایی قتل عام غیر انسانی کودکان و نوزدان فلسطینی هستند که به دست ارتش مخوف اسرائیل سلاخی می شوند.

تجاوز اشکار و وحشتناک اسرائیل به غزه، نخستین چیزی را که قربانی کرده، حقیقت است. حقیقت به صورت اشکار پنهان گردیده اند. کسانی که طرفدارِ آمریکا و اسرائیل است، اکنون بزرگترین جلادان حقیقت اند. به همین دلیل اقدام بی سابقه ی افسران آمریکایی مبنی بر افشای حقایق، در صورتی که هویت آنها افشا گردد، آنان را در جمله ی قهرمانان تاریخ قرار میدهند. زیرا آنهاست که در مقابل بزرگترین جلادان حقیقت، قد علم کرده است.

جزئیات این افشاگری حقایقی را بر ملا میسازد که نشان میدهد که آمریکا در پوشش جستجوی گروگان ها در واقع در پی تعیین اهداف حملات اسرائیل در غزه بوده اند و همچنان کمک های انسان دوستانه ی یونان به غزه نیز در حقیقت پوششی برای رد گم کردن حمایت این کشور از رژیم اسرائیل بوده است.

افشاگری افسران آمریکایی نشان میدهد که آمریکا و یونان، در هماهنگی هم، کشتار بی رحمانه ی کودکان و غیر نظامیان فلسطینی را برای ارتش اسرائیل تسهیل کرده اند. با توجه به جزئیاتی که وبسایت امریکاییNOTOURWAR  ، از این افشاگری منتشر کرده است، دیده می شود که افسران آمریکایی، به رسانه های غربی آمریکا و دست آخر به یک سرباز یونانی اعتماد کرده اند تا این حقایق را در انظار عمومی قرار دهند.

پایگاه سودابی یونان
پایگاه سودابی یونان به محلی برای جمع آوری اطلاعات برای نابودی غزه تبدیل شده است!

سویه های ترسناک و شریر سیاست آمریکا در حمایت از اسرائیل

پس از عملیات طوفان الاقصی، رسانه های غربی یکی از پس دیگری به دیدار خانواده ها و بازمانده گان اسرائیلی رفتند و هریک از رسانه های آمریکایی ـ غربی، جزئیات با آب و تاب از کشته شده گانی اسرائیل بیرون دادند. این در حالی است که در باره ی قربانیان فلسطینی فقط به اعداد و ارقام بسنده کرده اند.

حتی رئیس جمهور آمریکا، همان آمار و ارقام را هم قبول نداشت و چندی پیش درباره ی آمار قربانیان غیر نظامی فلسطینی که توسط صحت عامه ی غزه منتشر شده بود، تشکیک نموده بود. جو بایدن به طرز انزجار آور، گفته بود که آمار کشته‌شدگانی که مقام‌های غزه اعلام می‌کنند، دروغ است. رهبر کاخ سفید که تجسم واقعی شرارت و شیطنت است، حتی وجود محض و برهنه‌ی حیات‌های حالا ازدست‌رفته‌ی فلسطینی‌ها را به رسمیت نشناخت.

باتوجه به این وضعیت، افشاگری افسران آمریکایی از پایگاه سودابی، نشان میدهد که در یک سطح اخلاقی‌، یادآوری کوشش برای برخورد با قتل عام مردم فلسطین در غزه و نقش بایدن و دیگر رهبران غربی در آن مهم است. اتفاقات وحشتناک پنج هفته گذشته که با حمایت آمریکا به وقوع پیوسته است، لکه‌ای خونین در کارنامه و میراث تاریخی بایدن و آمریکا خواهد بود.

میراث تاریخی بایدن و آمریکا برای همیشه با نام بیش از 5 هزار بچه ی کشته شده توسط اسرائیل در غزه لکه دار شده است. دولت آمریکا اسلحه، حمایت اطلاعاتی‌ و پشتیبانی کامل سیاسی به اسرائیل داده است تا غزه را به عنوان سرزمین فلسطینیان از جهان حذف کند. از آن طرف شهرک نشین‌های اسرائیلی در کرانه باختری رود اردن با راه اندازی کارزار خشونت، طی هفته های گذشته بیش از صدها فلسیطنی را به قتل رسانده اند.

باتوجه به این وضعیت، افشاگری افسران آمریکایی از پایگاه سودابی، می طلبد که رسانه ها و مطبوعات رسالت مندانه عمل کنند و صدای سربازانی باشند که عامل اصلی کشتار دیوانه وار فلسطینیان را به جهان معرفی می کنند.

تجاوز رژیم کودک کش اسرائیل، در واقع نبردِ خیر و شر هستند. طرف سوم وجود ندارد. رسانه های که با حمایت از آمریکا و اسرائیل و حتی دولت های غربی که با مخفی کاری تلاش دارند دست های خون آلود شان را پنهان کنند، در جبهه ی شر قرار دارند و نباید تردید کرد که آنها دیر یا زود در محکمه ی تاریخ محاکمه خواهد شد.

بنابراین تداوم مخفی کاری دولت های غربی و عدم توجه رسانه ها و مطبوعات جهانی، پای آنها را نیز به محاکمه ای تاریخ خواهد کشاند. از اینرو وجدان های بیدار بایستی رسالت تاریخی و انسانی اش را در شرایط کنونی انجام دهند و صدای خفه شده ی افسران مستقر در پایگاه سودابی را به جهان برساند و میزان شرارت و شیطنت بایدن و دولت آمریکا را در انظار عمومی جهانیان قرار دهند.

شکریه احمدی

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=4066

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات