جستجو
Close this search box.

اولین و آخرین اشتباه رژیم غاصب صهیونیستی

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

رژیم غاصب صهیونیستی پس از اینکه در جنگ غزه ناکام گردید، مانند مار زخمی به هر طرف حمله می نمود و افزون بر جنایت های بی شماری که در غزه و فلسطین مرتکب شدند، با تجاوز به کنسولگری ایران در دمش ـ سریه، اولین و آخرین اشتباهش را مرتکب گردید و نابودی را به عنوان سرنوشت محتوم برای خودش انتخاب نمود.

ایران با آنکه در طول تجاوز رژیم کودک کش اسرائیل به غزه، از فلسطینیان حمایت نمود و در کنار گروه های مقاومت برای غزه و فلسطین قربانیان بی شمار دادند، با این حال، تهران پیوسته در تلاش بود تا با آتش بس و ایجاد کانال های گفتگو و صلح آمیز زنان و کودکان را نجات دهند و در چارچوب قوانین بین الملل، رژیم غاصب را پاسخگو و سران قصابِ این رژیم محاکمه گردند.

اما همانطور که دیده شد، قصابان غاصب به جای تمکین در قبال قوانین بین الملل، بی شرمانه به کشتار کودکان و زنان ادامه دادند و حتی اقدام به تجاوز به حریم ایران نیز نمودند. ایران اما، با خونسردی و بررسی تمام ابعاد و جوانب قضیه، بامداد یکشنبه (26حمل)، اولین مرحله از پاسخ کوبنده ­ی شان را جهت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی با ده ها فروند موشک و پهپاد آغاز نمودند.

  • ایران در خط مقدم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی

از آنجای که ایران در نوک پیکان دفاع از اسلام و مسلمین در مقابل آمریکا ـ غرب و رژیم صهیونیستی قرار دارند، دشمنان اسلام و مسلمانان بدون تردید، تمام قدرت شان را علیه ایران به کار خواهد گرفت. از این­رو در حال حاضر مسئولیت تمام دولت های اسلامی است تا برای دفاع از شریعت پاک محمد (ص)، از هر طریقی اقدام نمایند.

افزون بر اینکه دولت­ های اسلامی در حفظ و حراست از شریعت پاک محمدی (ص)، مسئول است، ملت های مسلمان و حتی هریکی از مسلمانان نیز مسئول اند که به هر وسیله ­ی در تحریم و سرکوب دشمنان اسلام و مسلمین اقدام نمایند. چنانچه کودکان فلسطینی جهت حفظ و حراست از بیت المقدس به سمت نظامیان ارتش کشتار سنگ پرتاب می­ کنند، هریک از مسلمانان در اطراف و اکناف کره زمین مسئول اند که چه درفضای مجازی و چه در فضای واقعی لعن و نفرینی را بر رژیم تنفر انگیز صهیونیستی بفرستند.

رژیم غاصب صهیونیستی
ایران پاسخ حملات رژیم غاصب صهیونیستی را به خوبی داد

مسلم اخلاقی

 

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=5506

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات