جستجو
Close this search box.

طشت رسوایی رژیم صهیونیسم؛ درباره حمله­ ی اسرائیل به ایران

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

طشت رسوایی رژیم صهیونیسم

برپایه ای اخبار منتشر شده، بامداد روز جمعه (31حمل)، اسرائیل با سه ریز پرنده به ایران حمله کرده است. با آنکه رسانه های رژیم صهیونیسم در ابتدا مدعی حملات گسترده علیه ایران شده بودند، اما با روشن شدن وضعیت، ادعای آنها بیشتر به مضحکه و مسخره در فضای مطبوعات تبدیل شد.

رسانه های غربی و آمریکایی با تبلیغات و شایعات از اسرائیل یک قدرت جهانی ساخته بود. اسرائیل در سایه همین تبلیغات و شایعات، دچار یک غرور کاذب شده بود که باعث گردید به حریم ایران تجاوز کند. پاسخ کوبنده ای ایران، میزان بازدارندگی نه تنها اسرائیل بلکه کل حامیانش را نیز به چالش کشید و سقف کاذب گنبد آهنین را کاملا در هم ریخت. موفقیت ایران در پاسخ 26 حمل، افزون بر اینکه واقعیت اصلی قدرت بازدارندگی اسرائیل و حامیانش را افشا کرد، رژیم صهیونیسم را به شدت تحقیر نیز نمود.

حقارت رژیم صهیونیسم و فروپاشی افسانه­ ی قدرت جهانی اسرائیل، سیاست مداران و رهبران غرب و آمریکا را هشیار ساخت و بر پایه­ ی آنچه که رسانه ها گفته اند، در طول این مدت، کاخ سفید پیوسته از مقامات تل آیو، خواسته اند که سکوت پیشه کنند و واقعیت عینی را مدِ نظر قرار دهند. اما؛ نتانیاهو که منفور جهانیان است و بلاهت و حماقت از سروپای او می­بارد، اقدام به حمله­ ی مسخره به ایران نموده است که حتی وزیر داخلی امنیت اسرائیل اعتراف به بی حیثیت شدنِ رژیم صهیونیسم، نموده است.

اکنون که طشت رسوایی رژیم صهیونیسم از بام تاریخ افتاده اند و ماهیت تنفر انگیز رژیم کشتار برای جهانیان هویدا گردیده است، بهتر است تا جهان و به ویژه کشورهای اسلامی ـ عربی، دست از ملاحظه کاری بردارند و بساط ظلم و ستم را از خاورمیانه برچینند و در کنار کودکان غزه و مردم فلسطین، مانند ایران بیاستند و دستان قصابان غاصب را از حیات برهنه­ ی قربانیان غزه ـ فلسطین کوتاه نمایند.

اگر تا اکنون کشورهای عربی ـ اسلامی، فریب افسانه های مطبوعات و رسانه ­های غربی ـ امریکایی را خورده بودند و برای حفظ منافع ملی شان، مطابق خواسته ­های آنها، با رژیم کودک کش مدارا می ­نمودند، اما اینک امپراطوری افسانه ­ی قدرت خاورمیانه به لطف ایران در هم شکسته است و دست خون آلود غاصبان قصاب به همه رو شده اند و زمان آن رسیده است که تا همه دست به دست هم دهند و این غده ­ی سرطانی را از منطقه حذف و نابود کنند.

بنابراین در حال حاضر، هیچ بهانه­ ی برای مدارا با رژیم کشتار، باقی نمانده است و جهان اسلام و به ویژه دولت های عربی، مکلف اند که به صورت فوری تصمیم شان بگیرند و از طریق اقدامات متحدانه، قاتلان غزه را به محاکمه بکشاند و انتقام هزاران شهید فلسطینی را از آنها بگیرند.

طشت رسوایی رژیم صهیونیسم
طشت رسوایی رژیم صهیونیسم از بام تاریخ افتاده

عایشه ببرک خیل

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=5531

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات