جستجو
Close this search box.

درنگی بر پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email
Print

درنگی بر پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، حمله گسترده پهپادی و موشکی را علیه این رژیم آغاز کرد که از همان ابتدا موجب ترس و واهمه صهیونیست‎ها شد و حتا جلسه‌ای را که پیرامون این پاسخ ترتیب دادند، در یک مکان امن و زیر زمین برگزار گردید.

رژیم صهیونیستی اسرائیل بی‌توجه به تمامی قوانین بین‌المللی، مردم فلسطین را با وحشیانه‌ترین شکل قتل عام کرد و همین طور خلاف تمام موازین و قوانین بین‌الملل، به کنسولگری ایران در سوریه حمله کرد. آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در خطبه‌ نماز عید فطر با اشاره به حمله رژیم به کنسولگری ایران در دمشق گفته بود: در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود و رژیم سرتا پا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد.

پاسخ ایران به این جنایات رژیم، قطعی بود و حالا اسرائیل تاوان اشتباهش را می‌دهد. این جنگ، جنگ مقدسیست، زیرا نبرد حق علیه باطل است و نبرد روشنی، علیه تاریکی.

  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

جمهوری اسلامی ایران که طلایه‌دار جنگ علیه رژیم غاصب صهیونیستی بوده، سیلی محکمی به روی کریه این رژیم زد و این جنگ، علیه رژیمی است که امنیت کل منطقه را به خطر انداخته و به هیچ ارزش و قانونی پایبند نیست.

تضمین صلح در منطقه و غرب آسیا، نابودی رژیم غاصب اسرائیل است، چون هر صلحی از درون جنگ پدید آمده و قطعا بی‌توجهی در برابر جنایات صهیونیست‌ها، نه‌تنها صلحی را برقرار نخواهد کرد، بلکه تهدید جدی را به‌همراه خواهد داشت. تاریخ بر این موضوع مهر تایید گذاشته و چنانچه با نابودی نازی‌ها، صلح در اروپا تامین شد و حالا هم همانطور که گفته شد، با نابودی رژیم اسرائیل، صلح در منطقه تامین خواهد شد.

کشورهای منطقه و فرامنطقه باید سهم خود را در نبرد علیه رژیم صهیونیستی ایفا کنند، چرا که هر جنایت از سوی این رژیم، تاثیر مستقیم روی امنیت منطقه و جهان دارد. جهان و منطقه در مرحله حساسی قرار دارد و حالا باید همه سهم خود را در برابر رژیم جنایتکار اسرائیل ادا کرده و قبله اول مسلمین را از شر این دیوصفتان نجات دهند.

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی کوبنده بود

محمد احمدی

لینک کوتاه:​ https://tahlilroz.com/?p=5465

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات